Toegankelijkheid

Pleuni Poleij

Researcher
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Pleuni Poleij

Researcher

FMCG

Shoppermentality

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction houd ik mij bezig met inzichtelijk maken van consumentengedrag, met name in de wereld van FMCG. Voor mij een hele interessant wereld, want het is constant onderhevig aan verandering: van inflatie tot aan veranderende generaties. Het dynamische van deze markt maakt mij enthousiast.

Bij elk onderzoek leer ik weer iets nieuws over verschillende onderwerpen en producten en ik vind het dan ook leuk en interessant om mij daar tijdens het onderzoek in onder te dompelen. Op deze manier geef ik meer duiding geven aan de kwantitatieve resultaten.

Als vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in menselijk gedrag. Waar ik vroeger als kind uren op de vensterbank naar mensen buiten zat te kijken, kan ik deze interesse en nieuwsgierigheid nu kwijt in mijn functie als kwantitatief onderzoeker. Na de bachelor psychologie haalde ik in 2020 mijn master in sociale beïnvloeding. Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij Motivaction in team Consumentenproducten.

Actualiteiten

Wapenindustrie is weer booming business

Irene Zondervan
09 mei 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Wie stapt in de wondere wereld van immersive experiences?

Daan Damen
31 maart 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved