Toegankelijkheid

Skip to main content

Pleuni Poleij

Researcher
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Pleuni Poleij

Researcher

FMCG

Shoppermentality

FMCG


Shoppermentality

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction houd ik mij bezig met inzichtelijk maken van consumentengedrag, met name in de wereld van FMCG. Voor mij een hele interessant wereld, want het is constant onderhevig aan verandering: van inflatie tot aan veranderende generaties. Het dynamische van deze markt maakt mij enthousiast.

Bij elk onderzoek leer ik weer iets nieuws over verschillende onderwerpen en producten en ik vind het dan ook leuk en interessant om mij daar tijdens het onderzoek in onder te dompelen. Op deze manier geef ik meer duiding geven aan de kwantitatieve resultaten.

Als vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in menselijk gedrag. Waar ik vroeger als kind uren op de vensterbank naar mensen buiten zat te kijken, kan ik deze interesse en nieuwsgierigheid nu kwijt in mijn functie als kwantitatief onderzoeker. Na de bachelor psychologie haalde ik in 2020 mijn master in sociale beïnvloeding. Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij Motivaction in team Consumentenproducten.

Actualiteiten

Opkomst vergroten bij de verkiezingen: tegenstemmen is leuker!

Pieter Paul Verheggen
14 november 2023

Shoppermarketing: Vrouwen bloot, handel groot

Huib Lubbers
03 november 2023

Tweede Kamerverkiezingen: zo kijken politieke partijen tegen zorgpreventie aan

Talia Cohen Rodrigues
27 oktober 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency