Toegankelijkheid

Pleuni Poleij

Researcher

Pleuni Poleij

Researcher

FMCG

Shoppermentality

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction houd ik mij bezig met inzichtelijk maken van consumentengedrag, met name in de wereld van FMCG. Voor mij een hele interessant wereld, want het is constant onderhevig aan verandering: van inflatie tot aan veranderende generaties. Het dynamische van deze markt maakt mij enthousiast.

Bij elk onderzoek leer ik weer iets nieuws over verschillende onderwerpen en producten en ik vind het dan ook leuk en interessant om mij daar tijdens het onderzoek in onder te dompelen. Op deze manier geef ik meer duiding geven aan de kwantitatieve resultaten.

Als vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in menselijk gedrag. Waar ik vroeger als kind uren op de vensterbank naar mensen buiten zat te kijken, kan ik deze interesse en nieuwsgierigheid nu kwijt in mijn functie als kwantitatief onderzoeker. Na de bachelor psychologie haalde ik in 2020 mijn master in sociale beïnvloeding. Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij Motivaction in team Consumentenproducten.

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved