Toegankelijkheid

Skip to main content

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant

""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Gedragsbeïnvloeding

Innovatie en conceptontwikkeling

Branding en communicatie

Gedragsbeïnvloeding


Innovatie en conceptontwikkeling


Branding en communicatie

In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.


Actualiteiten

Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Huib Lubbers
09 februari 2024

Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over

Kevin Hengstz
05 februari 2024

Duurzamer leven: hoe hou je het dit jaar wel vol?

Daniëlle van Velzen
19 januari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency