Toegankelijkheid

Skip to main content

Sanne Bovendeert

Doelgroepsegmentatie

Communicatie

Doelgroepsegmentatie


Communicatie

Na mijn studies Voeding & Marketing en Sociale psychologie heb ik bij verschillende bedrijven aan de opdrachtgeverskant als marktonderzoeker gewerkt. Ik ben sinds 2012 werkzaam bij Motivaction, waar ik nu als kwantitatief Senior Research Consultant werkzaam ben binnen het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Sanne Bovendeert
Populariteit leasen neemt toe
De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken
Geen voorkeur duurzame kleding
Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Actualiteiten

Duurzaam denken, maar niet doen

Cecilia Keuchenius
05 juni 2025

Women Inc. en Motivaction: meer bewustwording nodig over vrouwengezondheid

Lieke van Duist
24 mei 2025

Bordspellen populairder dan gamen

Ruurd Hielkema
20 mei 2025
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency