Toegankelijkheid

Doelgroepsegmentatie

Communicatie

Mentality



Neuro

Na mijn studies Voeding & Marketing en Sociale psychologie heb ik bij verschillende bedrijven aan de opdrachtgeverskant als marktonderzoeker gewerkt. Ik ben sinds 2012 werkzaam bij Motivaction, waar ik nu als kwantitatief senior research consultant werkzaam ben binnen het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Sanne Bovendeert
Populariteit leasen neemt toe
De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken
Geen voorkeur duurzame kleding
Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved