Toegankelijkheid

Skip to main content

Sanne Bovendeert

Doelgroepsegmentatie

Communicatie

Doelgroepsegmentatie


Communicatie

Na mijn studies Voeding & Marketing en Sociale psychologie heb ik bij verschillende bedrijven aan de opdrachtgeverskant als marktonderzoeker gewerkt. Ik ben sinds 2012 werkzaam bij Motivaction, waar ik nu als kwantitatief Senior Research Consultant werkzaam ben binnen het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Sanne Bovendeert
Populariteit leasen neemt toe
De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken
Geen voorkeur duurzame kleding
Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Actualiteiten
ultrabewerkt_voedsel

Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van

Els van der Velden
18 juli 2024

Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards

Pieter Paul Verheggen
27 juni 2024

Vakantiegeld: verwachting of verrassing?

Paloma Bunck
28 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency