Bram van der Lelij
Bram van der Lelij
...
senior research consultant
+31 (0)20 589 83 83

Bram is een ervaren allround onderzoeker en adviseur. Hij is analytisch en methodologisch sterk en wordt gedreven door sociaal-wetenschappelijke interesse en hart voor de publieke zaak. Bram werkt binnen het team Maatschappij aan projecten voor overheden en maatschappelijke organisaties op het gebied van onder meer duurzaamheid, energie, voeding, politiek en burgerschap. Zijn specialismen zijn doelgroepsegmentatie, waarden- en trendonderzoek, communicatieadvies en gedragsbeïnvloeding. Enkele highlights uit de vele onderzoeksprojecten die hij uitvoerde bij Motivaction zijn het doelgroepenmodel burgerschapsstijlen (2001), de Maatschappelijke Barometer (sinds 2005), onderzoek als onderdeel van maatschappelijke debatten (zoals 21Minuten.nl en Namens Nederland), monitor over het draagvlak voor het kabinetsbeleid (2008-2012), de Maatschappelijk Imago Monitor (sinds 2009) en een doelgroep segmentatie voor de Europese Commissie (2016).

"Motivaction brengt organisaties in balans met hun doelgroepen."

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn